SupportNinja extinde operatiunile globale in Romania
SupportNinja extinde operatiunile globale in Romania

SupportNinja extinde operațiunile globale în România

SupportNinja, o companie premiată de externalizare a proceselor de afaceri din Dallas, a anunțat extinderea operațiunilor sale în România. Această mișcare extinde amprenta experienței clienților organizației 24/7 dincolo de SUA, Filipine și Irlanda pentru a permite clienților capabilități de asistență multilingvă.

În calitate de lider în spațiul de lucru de acasă, SupportNinja angajează experți calificați în asistența clienților din România, care lucrează în întregime de la distanță pentru a-și servi clienții internaționali cu diverse nevoi de produse și limbi. Forța de muncă din România are o aptitudine puternică pentru fluența limbilor europene și aproape native, dar și o populație în creștere de profesioniști în tehnologie și creație.

Acest lucru înseamnă că clienții clienților SupportNinja, care sunt mai confortabil să vorbească limba lor maternă, vor putea acum să vorbească cu agenții în română, engleză, franceză, spaniolă, italiană, germană și olandeză. Devotamentul SupportNinja de a oferi angajaților o experiență excepțională asigură în continuare că agenții sunt bine echipați pentru a oferi clienților servicii excelente.

CEO-ul SupportNinja, Connor Tomkies, a explicat: „SupportNinja ajută companiile să-și asigure integritatea identității mărcii, oferind experiențe incredibile pentru clienți prin interacțiuni pline de compasiune. Stabilirea unei prezențe puternice în România este un pas natural următor, având în vedere fondul divers și bine educat de talente, combinat cu un climat economic foarte favorabil pentru afaceri. România servește drept piatră de temelie pentru extinderea suplimentară în Europa, astfel încât să putem fi mai aproape de clienții europeni în ceea ce privește proximitatea operațională, ofertele de fus orar și abilitățile lingvistice.”

Extinderea în România urmează achiziției de către companie la începutul acestui an a Bolton Remote, un furnizor specializat în soluții de succes pentru clienți, suport tehnic și operațiuni de produs.

Achiziția a extins amprenta geografică a companiei, adăugând o prezență în Irlanda, precum și creșterea operațiunilor deja stabilite ale SupportNinja în SUA și Filipine. De asemenea, a oferit clienților capacități lingvistice suplimentare și flexibilitate de fus orar, precum și o listă mai exhaustivă de servicii, inclusiv operațiuni extinse de date, gestionarea reînnoirilor, succesul și integrarea clienților, expertiză tehnică și asistență back-office. SupportNinja se așteaptă să angajeze câteva sute de agenți de asistență în următorul an.

Cât de utilă a fost această pagină ?

Faceți clic pe stele pentru a evalua pagina !

Rata medie / 5. Voturi:

Fii prima persoană care evaluează această pagină.